deel je tafel

zaterdag 28 september is er Deel je Tafel in kerkgebouw De Schakel aan de Havingastate 7, 8925 AZ in Leeuwarden. Gelovigen van de Sint-Vitusparochie, het Leger des Heils en wijkgemeente De Schakel worden uitgenodigd, net als bewoners van de verschillende opvanglocaties voor vluchtelingen en statushouders in Leeuwarden, om elkaar te ontmoeten, elkaar te leren kennen en samen te eten.

Aan alle gemeenteleden wordt gevraagd om thuis een gerecht voor te bereiden en mee te nemen. Denk daarbij aan een pastasalade, quiche of rauwkost. Een aantal andere gasten zal ook e.e.a. voorbereiden vanuit o.a. de Syrische keuken. Zo zorgen we samen voor een heerlijk buffet. Vanaf 17.15 uur bent u van harte welkom om uw gerecht te brengen en elkaar te ontmoeten.  Om 18.00 uur gaan we aan tafel.

Wilt u/wil jij deelnemen? Opgave is noodzakelijk en kan via: martinavandersnee@gmail.com Ook vragen kunt u via de mail stellen. Kent u vluchtelingen/statushouders die graag aanwezig zouden zijn? Wilt u dit dan ook bij ons aangeven?

Een hartelijke groet namens de werkgroep Deel je tafel,

Maria van Twist & Martina van der Snee